Welcome to the correspondence blog ...

This is a correspondence blog between Sacho High School (near Kisumu in Kenya) and the 4A class at Anne Frank School (Sauzé-Vaussais in France)
Ceci est un blog de correspondance entre Sacho High School (près de Kisumu au Kenya) et la classe de 4èmeA du collège Anne Frank (Sauzé-Vaussais en France)


Wednesday, February 22, 2012

Anaïs répond à Whitney...

Dear Whitney,

I am so happy to read your message !
We  are glad that you envoyed the football magazine !
Est-ce qu'il y avait des articles sur le football au Kenya dans le magazine de foot?



I am also sorry about Whitney Houston who died two weeks ago...
She was 49 years old. It's sad to die at this age ! :-(
Maybe she took drugs ? Or maybe she committed suicide?
She was a beautiful star, Why did she do that ?
Do you know what happened?

Now your questions about drugs :
1) Je pense que il n'y a pas beaucoup de drogue dans la campagne mais plus dans les grandes villes en France.
2) Je ne sais pas.
3) Je ne crois pas.
4) Oui ,j 'ai juste goûté du Champagne. Et toi tu as déjà goûté de l'alcool?
Je pense moi aussi que c'est très dangereux de boire de l'alcool et de prendre des drogues.


Bye

 Anaïs.
 

No comments:

Post a Comment